نمایندگی فتوکپی کانن

۶۸۳ بازديد

نمایندگی فتوکپی کانن  سال هاست به ارائه ی خدمات در زمینه ی  فروش و تعمیر محصولات کانن می پردازد. این مجموعه فعالیت خود را با همکاری جمعی از مجرب‌ترین کارشناسان و مهندسان کشور آغاز نموده‌ و سال هاست

 به عنوان مرکز منتخب کاربران در صدر انتخاب آن ها قرار دارد. تمامی خدمات این مرکز بر اساس اصول و استانداردهای بین‌المللی تعریف شده از سوی کمپانی کانن ارائه می گردد.

با توجه به تأکید مدیریت نمایندگی فتوکپی کانن بر رعایت اصل مشتری‌مداری و حفظ حقوق مشتریان محترم، تمامی کارشناسان فعال در این مرکز –چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیرات- ملزم به رعایت قوانین وضع شده

 از سوی مدیریت هستند.  ، سرعت‌بخشی به روند تهیه و تحویل کالای خریداری شده ، ارائه‌ی تمامی خدمات پس از فروش در نمایندگی کانن ، پاسخگویی صبورانه به پرسش های ارباب رجوع، ارائه ی بالاترین سطح کیفی

 خدمات در زمینه ی ترمیم و تعمیر محصولات کانن ، ارائه‌ی مشاوره‌ و راهنمایی در حضور مشتری و… این خدمات تنها بخشی از اقدامات گسترده ی نمایندگی کانن در جهت ارائه ی خدمت به مشتریان گرامی می باشد.

مفتخریم که خدمت رسانی به مشتریان ، سرمشق هرروزمان است . نمایندگی کانن ، سال هاست به عنوان مرکز منتخب کاربران مطرح گشته است.

تعمیر کاغذ کش کپی کانن ، از جمله خدمات مربوط به دستگاه های کپی کانن می باشد، که در واحد تعمیر کپی کانن انجام می شود. این دستگاه یکی از پر کاربرد ترین دستگاههای اداری در سازمان ها و ادارات می باشد. همچنین این دستگاه با کیفیت ، با قیمیت مناسب در اختیار کاربران گرامی قرار می گیرد. در این بخش قصد داریم به بررسی کاغذ کش ها ی دستگاه کپی بپردازیم و به نکات مهم دررابطه با تعمیرکاغذ کش کانن اشاراتی داشته باشیم.

 

تعمیر تخصصی کاغذ کش دستگاه کپی کانن

تعمیر کاغذ کش کپی کانن به صورت تخصصی نیازمند آشنایی با این دستگاه می باشد. ازین رو لازم می دانیم به شرح نکاتی درمورد این قطعه بپردازیم. کاغذ کش دستگاه کپی کانن، فرایند ورود و انتقال برگه ها به بخش انتقال جوهرو یا تونررا برعهده دارد. این دستگاه دارای دو نوع دستی وکاست می باشد. کاغذ کش ها سه فرایند را در دستگاه کپی انجام می دهند. این سه فرایند شامل کاغذ کش ورودی است که وظیفه ی انتقال کاغذ از خارج از دستگاه به داخل را دارد.

 دومین فرایند، وظیفه ای است که کاغذ کش میانی برعهده دارد و آن انتقال کاغذ بین قطعات داخلی دستگاه است. سومین وآخرین فرایند برعهده ی کاغذ کش خارجی است که وظیفه ی خارج کردن برگه ها را برعهده دارد. در صورت خرابی این قسمت، فرایند چاپ درست انجام نمی شود. همچنین خرابی آن موجب مختل شدن عملکرد سایر قسمت ها می شود. لذا تعمیر کاغذ کش کپی کانن به صورت حرفه ای امری ضروری بوده  و باید توسط مهندسین و متخصصین انجام گردد.

 

 مشکلات کاغذ کش ها در دستگاه کپی کانن

کاغذ کش ها وظیفه ی ورود کاغذ به دستگاه را دارا می باشند. زمانی که فرایند انتقال دستور از سیستم به چاپگرصادر می شود، کاغذ کش ها فرایند چاپ را به عهده می گیرند. در این لحظه کاغذ به داخل دستگاه ورود می یابد، تا به مرحله ی بعدی چاپ، یعنی محیط فیوزینگ وارد شود، سپس فرایند چاپ کامل می گردد. اشکالاتی که ممکن است برای دستگاه کپی پیش بیاید به دو بخش تقسیم می شود.

اولین مشکل، عدم فعالیت کاغذ کش می باشد، که در این صورت هیچ کاغذی وارد دستگاه کپی نمی شود. مشکل دومی که ممکن است پیش بیاید، مربوط به فرایند ناقص ورود کاغذ به دستگاه می باشد که،  کاغذ در دستگاه گیر می کند. متخصصین تعمیر کاغذ کش کپی کانن تمامی مشکلات را چه ازنوع اول و چه نوع نوع دوم رفع خواهند نمود.

 

عیب یابی دستگاه کپی کانن

عیب یابی دستگاه کپی کانن از خدماتی است که در جهت ارائه ی تعمیراتی با کیفیت بهتر به کاربران ارائه می گردد. در صورت عدم توجه به این امر تمامی مراحل تعمیرات به اشتباه طی خواهد شد. مرکز تعمیرات کانن ، تمامی خدمات مرتبط با تعمیر و فروش محصولات کانن را به عهده دارد.  دستگاه فتوکپی کنون،  یکی از محصولات موفق و پرفروش این کمپانی خوش ‌نام و پیشرواست . این محصول توانسته است بخش عمده‌ای از بازارهای صنعت چاپ را به تسخیر خویش درآورد و رقیب بزرگی برای محصولات توشیبا و کونیکا مینولتا شود.

 ویژگی‌های منحصر به فرد تولیدات کمپانی کانن در زمینه طراحی و ساخت تجهیزات چاپ و بویژه دوربین های عکاسی و ساخت دستگاه‌های کپی، سبب گشته تا محصولات این شرکت، چه در سطح جهانی و چه در کشور ما با استقبال بسیاری از سوی کاربران روبه ‌رو شوند. کمپانی کانن سعی دارد تا با افزایش کیفیت و گسترش خدمات پس از فروش سهم بازار خود را در کشورهای در حال توسعه مانند ایران افزایش دهد.

راهکارهای کاربردی و مفید عیب یابی دستگاه کپی کانن

برای عیب یابی دستگاه کپی کانن کافیست مواردی که در بالا ذکر گردید بطور ماهانه چک شود . برای اطمینان خاطر از عملکرد صحیح دستگاه و جلوگیری از صدمه سیستم و پیدا کردن عیب یابی دستگاه کپی کانن از دفترچه راهنما و یا از نظرات کارشناسی متخصصان کانن استفاده نمایید .این امر نه تنها سبب می شود که سیستم کپی کانن کمتر آسیب ببیند، بلکه سبب کاهش هزینه های واحد تجاری می شود .

این امر برای مدیر واحد تجاری یک تصمیم حیاتی محسوب می شود. عیب یابی دستگاه کپی کانن معمولا توسط کارشناسان نخبه واحد تعمیرکپی کانن انجام می شود تا شما و سایر کاربران از آرامش خاطر نسبی برخوردار شوید و هزینه گزافی را بابت صدمه بیشتر دستگاه پرداخت نکنید.

 

 

نمایندگی کانن و واحدهای تعمیرات کانن

نمایندگی کانن، با بهره گیری ازکادری منسجم و متخصص، تمامی نیازهای مشتریان خود را دردو حوزه ی تعمیرو فروش محصولات  کانن برطرف می کند. این مرکز خدمت رسانی همراه با تعهد را شعار اصلی خود می داند. تمرکز اصلی شرکت  کانن تولید ماشین های اداری و دوربین می باشد. نمایندگی کانن، در فروشگاه مرکزی عرضه ی انواع دستگاه های  کانن از جمله؛ دستگاه کپی، پرینتر، اسکنرو… می پردازد. همچنین مواد مصرفی و تجهیزات جانبی محصولات  کانن دراین بخش عرضه می گردند.

در بخش تعمیرات کانن، شاهد استفاده از مجهزترین امکانات هستیم. در صورت نیاز به تعویض هریک از قطعات، از قطعات اورجینال و با کیفیت استفاده خواهد شد.علاوه براین، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز همراه با گارانتی بوده و مدت گارانتی با توجه به مورد تعمیراتی متفاوت می باشد.

این مژده را به کاربران گرامی می دهیم که در صورت نیاز به تعمیرات در محل و منزل، کادر فنی را به محل مورد نظر مشتری اعزام خواهد کرد. لازم به ذکر است، کیفیت خدمات رسانی به مشتریان توسط واحد CRM( ارتباط با مشتریان) به دقت کنترل و بررسی شده و به مدیریت گزارش می شود. در صورت تمایل خدمات ما در واحدهای تعمیرات کانن مطالعه نمایید.

 

نمایندگی فتوکپی کانن

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.