آموزش تعمیرات موبایل

۷۰۶ بازديد

توسعه و دگرگونی های وسیع در فناوری سبب شده، در تمامی حوزه های تکنولوژی شاهد پیشرفت روز افزون باشیم. یکی از مطرح ترین حوزه ها، بدون شک به گوشی های تلفن همراه اختصاص دارد. این گوشی ها در طرح های متفاوت و کاربردهای مختلف طراحی و تولید میشوند. گستردگی استفاده از گوشی های موبایل تا حدی ست که امروزه کمتر کسی را میبینیم که استفاده ای از آن نداشته باشد. طبیعتا هر چه به تعداد کاربران گوشی های موبایل اضافه میشود، نیاز به مراکز پشتیبانی از این گوشی ها نیز بیشتر احساس میشود. پس میتوان همواره نیاز به وجود متخصصان تعمیر موبایل در سطح کشور وجود دارد و این نیاز به مراتب بیشتر هم شده. چرا که نوسانات قیمت ارز باعث افزایش چشمگیر قیمت اسمارت فون های امروزی شده و این افزایش قیمت کاربر را متقاعد میکند در مواقع خرابی و اختلال گوشی خود، به جای خرید گوشی جدید، اقدام به تعمیر استاندارد گوشی قبلی خود کند. از همین رو آموزش تعمیرات موبایل  به امری ضروری و مهم  بدل شده و ما نیاز داریم، با آموزش صحیح به کارآموزان راه را برای ورود آن ها به عرصه ی کار هموار کنیم. با همین هدف آموزش تعمیر موبایل از سوی این مرکز، سال هاست در دوره های مختلف، تحت نظر بهترین اساتید سطح کشور و متناسب با علم روز دنیا، به کارآموزان و علاقمندان عزیز ارائه میشود.

 

دوره های آموزش تعمیر موبایل

 

همانطور که گفته شد،   آموزش تعمیرات موبایل  در این موسسه از دوره های مختلفی تشکیل شده و کارآموز متناسب با علاقه و استعداد خود قادر به گذراندن تمامی آن ها میباشد. همچنین در پایان هر دوره کارآموز موفق به اخذ مدارک معتبر از سوی موسسه میشود و میتواند در حوزه های مختلف کاری، به فعالیت بپردازد. کادر متخصص این مجموعه با برنامه ریزی های صحیح و کارآمد خود اقدام به آموزش تمامی دوره ها و حوزه های تعمیر موبایل به کارآموزان میباشند. دوره های آموزش تعمیر موبایل شامل آموزش سخت افزار موبایل و آموزش نرم افزار موبایل به صورت کاملا مجزا و با بالاترین کیفیت ممکن تدریس میشود. یرخی دوره های آموزش تعمیر موبایل زیر نظر تعمیرکاران با تجربه و به صورت عملی میباشد و در طول برگزاری این دوره ها همواره از ابزار های تخصصی گوشی های مختلف استفاده میشود. هدف بر این است که در طول برگزاری این دوره ها به صورت جامع، تمامی اصول حرفه ای در تعمیر انواع برندهای گوشی به کارآموزان و علاقمندان آموزش داده میشود. سطح کارگاه های آموزشی تعمیر موبایل از پایه آغاز میشود و متناسب با علاقه ی کارآموز ادامه ی آن تا سطح تخصصی و حرفه ای امکان پذیر است.

 

دوره های عمومی تعمیر موبایل

 

همانطور که گفتیم آموزش های تعمیر موبایل در این مرکز به صورت جامع و کامل و در دوره های مختلف و مجزا انجام میگیرد و کارآموز و علاقمندان میتوانند با هر سطحی از دانش مرتبط با تعمیرات موبایل در این دوره ها شرکت کنند. این دوره های در حالت کلی با گذراندن دوره های عمومی انجام میگیرد. دوره ی عمومی جهت آشنایی کلی کارآموز با این حرفه برگزار میشود و شامل آموزش های ابتدایی و در سطح مبتدی میباشد. بدیهی است که کارآموز پس از گذراندن دوره های عمومی تعمیر موبایل هنوز از  صلاحیت کافی برای  ورود به بازار کار در این زمینه برخوردار نیست. کارآموزان با گذراندن این دوره ها موفق به اخذ مدرک تعمیرکار تلفن های همراه خواهند شد.اما قطعا برای ورود به حیطه های تخصصی تر در بازار کار، لازم است دوره های تخصصی و فوق تخصصی را هم پشت سر بگذارند. کارآموزان در حین گذراندن دوره های عمومی با مشکلات انواع برندهای گوشی های تلفن همراه و ساختار کلی آن ها، آشنایی پیدا میکنند و با بهره گیری از همین شناخت کلی میتوانند به خوبی وارد دوره های تخصصی تر بشوند و در نهایت به عنوان تعمیرکار حرفه ای وارد عرصه ی کار در همین زمینه شوند.

 

دوره ی تخصصی تعمیر موبایل

کارآموز بعد از پشت سر گذاشتن دوره های عمومی به هدف آشنایی با ساختار کلی گوشی های تلفن همراه و با اخذ مدرک معتبر از این دوره ها، میتواند در دور های تخصصی تر شرکت کند و مراحل آموزش خود را به طور حرفه ای تر از قبل پیش ببرد. خوشبختانه این مرکز تخصصی با در اختیار داشتن کادر ویژه و متخصص در تمامی حوزه های حرفه ای تعمیر موبایل، موفق شده کارشناسان حرفه ای و با استعدادی را به جامعه معرفی کند. کادر آموزشی این مرکز با برخورداری از علم روز دنیا و بالاترین سطح تجهیزات، اقدام به برگزاری دوره های تخصصی میکنند. این دوره ها با جدید ترین متد های آموزشی شما عزیزان و علاقمندان را یاری میکند. در این دوره ها به طور تخصصی به آموزش ساختار انواع گوشی های تلفن همراه پرداخته میشود و علت ها و راهکارهای موجود به طور جامع به کارآموز آموزش داده میشود. در طول این دوره کارآموز به طور عملی گوشی های خراب را عیب یابی و تعمیر میکند و در این زمینه به آمادگی بالایی میرسد. این  مرکز تعمیرات گوشی های تلفن همراه، مفتخر است که به یکی ازموفق ترین موسسه ها در امر آموزش تعمیرموبایل درسطح کشور بدل شده و جامعه ی آماری بالایی از ورود به بازار کار کارآموزان را با خود به همراه دارد.

 

آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل

 

یکی از مهم ترین اهداف این مرکز آموزش کامل تعمیرات سخت افزاری به کارآموزان در حین گذراندن دوره های مختلف میباشد. چرا که تعمیرات سخت افزاری از تخصصی ترین دوره های مربوط به تعمیرات موبایل میباشد. این مرکز در دوره های تخصصی و عمومی سخت افزاری موبایل از قطعات و تجهیزات جدید استفاده میکند و این امر باعث شده، کارآموزان با سطح دانش نظری و عملی قوی و به روز در سطح جامعه به کارشناسان حرفه ی تعمیر موبایل تبدیل شوند. دوره های تعمیرات سخت افزاری موبایل توسط برترین اساتید و مهندسان سخت افزار و با بالاترین کیفیت برگزار میشود و کارآموز پس از گذراندن این دوره موفق به کسب مدرک معتبری از سوی این مرکز میشود و میتواند در حیطه های مختلف تعمیر موبایل در زمینه های تخصصی و سخت افزاری مشغول به کار شود. دوره های تعمیرات سخت افزاری موبایل شامل حوزه های مختلفی میشوند و با آموزش صحیح تئوری و عملی الکترونیک، قطعه شناسی و نحوه ی قرارگیری آن در مدار،  آموزش عیب یابی قطعات خراب، آموزش شابلون زدن حین تعمیر موبایل، آموزش تعویض انواع آی سی های غیر چسبی و دو لایه، آموزش تعویض تضمینی آی سی های چسبی، آموزش کار با ابزاری چون مولتی متر و منبع تغذیه، روش های مختلف عیب یابی گوشی های تلفن همراه با تست های آمپر، نقشه خوانی های شماتیک، آموزش سیم کشی مدار های موبایل، پروگرام کردن آی سی های هارد خام انواع گوشی ها و ... به انجام میرسد و در نهایت کارآموز میتواند به سطح بالایی از شناخت نظری و عملی دست یابد.

 

آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل

 

به طور قطع یک تعمیرکار حرفه ای موبایل، برای کار در این زمینه به طور حرفه ای، علاوه بر گذراندن دوره های سخت افزاری تعمیر موبایل، نیاز به آموزش و کسب شناخت بالا در زمینه ی تعمیرات نرم افزاری موبایل را نیز دارد. دوره های آموزش تعمیرات نرم افزاری تحت نظر بهترین و حرفه ای ترین اساتید و مهندسان نرم افزار در سطوح مختلف آماتور و حرفه ای برگزار میشود و در نهایت کارآموز با موفقیت در گذراندن این دوره میتواند به تعمیرکار موفقی تبدیل شود که به تمامی مسائل و مشکلات نرم افزاری انواع گوشی های تلفن همراه اشراف دارد. آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل، شامل تمامی دوره های مبتدی و حرفه ای در این امر میشود. این دوره ها متشکل از معرفی سیستم عامل های تمامی گوشی های موجود در بازار، کار با انواع باکس ها به صورت حرفه ای، آموزش فلش کردن گوشی های مختلف تلفن همراه، آموزش بکاپ گیری و ترمیم سریال گرفتن در انواع گوشی ها، جلبریک کردن و روت کردن اندروید، آموزش آنلاک شبکه های نوکیا و سامسونگ، آموزش نکات و ترفندهای نرم افزاری مختلف، آموزش فارسی سازی انواع گوشی های موجود در بازار، نصب رام ها و کاستوم رام سفارشی برای تمامی گوشی ها، کار با انواع نرم افزار، ست کردن اپل ای دی ها روی گوشی های آیفون، ترمیم بوت دستگاه، برطرف کردن مشکل اکانت گوگل در گوشی، انجام تمام ویروس کشی ها در سیستم عامل های مختلف، آموزش آنلاک فکتوری گوشی های وارد شده از خارج از کشور و... میشود که در این مرکز با بالاترین سطح کیفی ممکن به کارآموزان عزیز ارائه میشود.

 

 

آموزش تعمیرات موبایل اندروید

 

تمامی آموزش های سخت افزاری و نرم افزاری در دوره های مختلف آماتور و حرفه ای، عمومی و تخصصی، شامل آموزاش تعمیرات موبایل اندروید میشود و در طول این دوره ها کارآموز با تمامی مسائل مربوط به گوشی های اندروید آشنا میشود و با کسب اطلاعات و شناخت بالا وارد دوره های عملی تعمیرات موبایل اندروید میشود. از آن جا که  هدف این مجموعه آموزش حرفه ای تعمیرکاران موبایل میباشد، برای رسیدن به این هدف هیچ مرحله ای از آموزش نادیده گرفته نمیشود. در این مرکز آموزش ایراد یابی گوشی های تلفن همراه با سیستم عامل های اندورید متناسب با ساختار آن ها انجام میشود. این آموزش شامل تمامی برندهای تلفن همراه اندروید موجود در بازار میشود. در این دوره ها به علل خرابی های گوشی های با سیستم عامل اندروید، به صورت ریز و تخصصی پرداخته میشود. کارآموزان با ثبت نام و شرکت در این دوره های آموزشی میتوانند به بالا ترین درجه از تعمیرات موبایل اندروید برسند. چرا که متخصصان و مهندسان این مرکز آموزش خود را بر مبنای جامعیت و شیوه های نوین و روز دنیا قرار داده اند و این امر موجب میشود کارشناس با کسب اطلاعات به روز شده، قادر به عیب یابی و تشخیص صحیح، ترمیم و تعمیر خرابی به صورت دقیق در انواع گوشی های پشتیبان از سیستم عامل اندورید خواهد بود. طبق معمول و روند کار این مرکز، گذراندن این دوره برای تمامی کارآموزان، به صدور مدارک معتبر و گواهی های مورد نیاز برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل همراه میباشد.

 

 آموزش تعمیرات موبایل

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.