نمایندگی های سامسونگ

۷۰۷ بازديد

 

نمایندگی سامسونگ  در جهت انجام خدمات پس از فروش احداث گردیده، این خدمات با هدف کسب رضایت مشتری های محصولات سامسونگ ارائه میشود. ممکن است از خودتان پرسیده باشید، خدمات پس از فروش چیست و به طور دقیق تر شامل چه سرویس هایی میشود؟ خدمات پس از فروش به طورکلی عبارت است از ارائه ی خدمات، پشتیبانی و قطعات یدکی بعد از انجام فروش اولیه . این خدمات به منظور برآورده سازی نیاز کاربران و ابراز وفاداری به آن ها میباشد. نمایندگی سامسونگ پس از سال ها تجربه حالا با افتخار به یکی از کارآمدترین نمایندگی های پشتیبانی و خدمات پس از فروش در سطح کشور بدل شده است. همانطور که میدانید کمپانی عظیم سامسونگ هر روزه  محصولات بسیار متوع و گسترده ای از لوازم الکترونیکی را طراحی و روانه ی بازار میکند. گستردگی دامنه ی تولیدات سامسونگ به حدی ست که نمایندگی سامسونگ  برای سرویس دهی بهتر، از حوزه های بسیار مختلفی تشکیل شده است و مهندسان ومتخصصان فراوانی در آن مشغول به کار هستند. از پرطرفدار ترین محصولات تولیدی شرکت سامسونگ میتوان به تجهیزات اداری در زمینه ی کپی و چاپ، وسایل الکترونیکی مورد استفاده در منزل و گوشی های تلفن همراه سامسونگ اشاره کرد. که شامل خدمات پشتیبانی گسترده و تخصصی فراوانی میشود. این خدمات شامل ارائه ی سرویس،نظارت و پشتیبانی نمایندگان خدمات، ارائه ی سرویس و پشتیبانی پیش از فروش، ارائه ی سرویس به مشتری در دوره ی گارانتی و خارج از مدت گارانتی، دریافت و تحویل اقلام موجود در انبار واحد خدمات پس از فروش، ارتباط با مشتری و پیگیری شکایت ابراز شده از جانب مشتری، تهیه ی گزارش عملکرد، انجام نظارت بر گردش مکانیزه و سایر خدمات میباشد.

 

نمایندگی رسمی سامسونگ تهران و کرج

از آن جا که روز به روز به تعداد کاربران سامسونگ در تمام حوزه های تولیدی اضافه میشود، بر آن شدیم تا با تاسیس نمایندگی سامسونگ در تهران و کرج، پشتیبانی از محصولات سامسونگ را به نحو احسن و به طور قوی تر به عمل آوریم. احداث نمایندگی سامسونگ در تهران و کرج، با استقبال فراوانی از جانب مردم روبرو شد، و خوشبختانه از هر جهت قادر به کسب رضایت کاربران خود شده است و در زمینه های فروش و ارائه ی خدمات پس از فروش، همواره در خدمت شما عزیزان بوده و هستکادر حرفه ای نمایندگی سامسونگ در تهران و کرج  با کمک مشاوران زبده در واحدهای مجزا و کارمندان مجرب جهت خدمت رسانی به شما کاربران و مشتریان گرامی در انجام تمامی سرویس های تشخیص، تعمیر، بازسازی میباشند. تمامی این خدمات در بالاترین سطح کیفی و با قیمت های مناسب و مصوب به صورت تضمینی از سوی این مراکز رسمی سامسونگ تهران و کرج به شما کاربران عزیز ارائه خواهد شد.

 

خدمات متفاوت را در نمایندگی سامسونگ تجربه کنید

مرکز نمایندگی سامسونگ مفتخر است با برنامه ریزی های دقیق خود و درک بالا از نیاز و مطالبات مشتریان همواره خدمات متنوع و متفاوتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. مرکز نمایندگی سامسونگ با ارائه ی مشاوره ی قوی، این امکان را پیش روی کاربر قرار میدهد تا تصمیم گیرنده ی نهایی باشد. مشاوران ما همواره و در تمام طول هفته آماده ی شنیدن صدای شما هستند و به طور مستمر پاسخگوی سوالات شما میباشند. از دیگر خدمات نمایندگی سامسونگ برگزاری جشنواره های تخفیف متنوعی ست که در جهت رفاه حال مشتریان میباشد. این مرکز با بهره بری از به روز ترین تجهیزات خود در امر تشخیص و مرتفع سازی عیوب، در سریع ترین زمان ممکن مشکلاتی از قبیل خرابی یا اختلال در کیفیت چاپ را برطرف میکنند و این سرعت بالای کار باعث شده بسیاری از کاربران از شر اتلاف وقت های بیهوده در امان باشند. چرا که از کار افتادن هر یک از تجهیزات سامسونگ میتواند باعث ایجاد وقفه های ناخوشایند در روند کار هر فردی باشد. نمایندگی سامسونگ، همواره اصل را بر رضایت مشتری قرار داده است و در جهت کسب رضایت شما، خدمات بسیار متفاوتی را در اختیارتان قرار میدهد.

 

تعمیر موبایل سامسونگ

 

همانطور که میدانید این روزها موبایل جزیی از لوارم ضروری زندگی هر انسانی شده است و هرگونه خرابی در آن ناراحتی هایی را برای کاربر به بار خواهد آورد. اگر از کاربران گوشیهای تلفن همراه سامسونگ هستید و متوجه بروز اختلال در عملکرد گوشی عزیز خود شده اید، این شما هستید که لازم است با کسب اطلاعات دقیق در مورد جزییات تعمیری که قرار است روی دستگاه شما صورت بگیرد آماده ی انتخاب مرکز تعمیراتی معتبر شوید تا تضمین بخش سلامت دوباره ی گوشی خود باشید. تعمیرات موبایل به دلیل ساختار ویژه و هوشمند تجهیزات آن، نیازمند حضور متخصصانی است که آشنایی جامعی با ساختار کلیه قطعات موجود در انواع گوشی ها داشته باشند. خوشبختانه متخصصان حوزه تعمیر موبایل نمایندگی سامسونگ ضمن آشنایی کامل در این زمینه آماده ی خدمت رسانی به شما کاربران گرامی در انواع زمینه های عیب یابی و تعمیر، ارائه ی تمامی سرویس های پس از فروش، ارائه ی لوازم جانبی با کیفیت و اورجینال سامسونگ و تعویض قطعات آسیب دیده با نمونه های اصلی این برند معتبر میباشند. لازم به ذکر است  مرکزنمایندگی سامسونگ با در اختیار داشتن آرشیو کاملی از قطعات اورجینال سامسونگ شما را از خرید موارد مشابه و تقلبی موجود در بازار بی نیاز میکند.

 

تعمیر لپ تاپ سامسونگ

از دیگر خدمات مهم مرکز نمایندگی سامسونگ  تعمیر و پشتیبانی از لپ تاپ های این کمپانی میباشد. نمایندگی سامسونگ با سابقه ی درخشان خود در زمینه ی تعمیرات لپ تاپ، ارائه ی لوازم یدکی لپ تاپ های سامسونگ فعالیت مستمر دارد. همانطور که میدانید لپ تاپ ها ممکن است به دلایل مشخص و یا حتی نامشخصی دچار اختلال شوند که این خرابی به هیچ وجه برای کاربر قابل تحمل نمیباشد. از آن جا که بسیاری از امور روزمره و کاری به وسیله ی لپ تاپ های سامسونگ انجام میگیرد هرگونه تاخیر در روند تعمیر میتواند باعث تشدید مشکلات کاربر شود. مرکز نمایندگی ساموسنگ با در اختیار داشتن واحد مجزای تعمیرات لپ تاپ و به روز ترین تجهیزات ممکن در این امر و ضمن افتخار همکاری با زبده ترین مهندسان و متخصصان در سطح کشور، قادر است در اسرع زمان، تمامی مشکلات لپ تاپ های سامسونگ را به صورت تضمینی مرتفع سازد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.